مرگ تلخ 2 مهابادی در رودخانه زاب

بخشدار وزینه سردشت اظهار داشت: عصر امروز حوالی ساعت 17یک جوان 21 ساله در رودخانه زاب حین شنا کردن غرق شده و جان خود را از دست داد.

میر اشکان مهدوی‌نیا افزود: این جوان اهل مهاباد همراه خانواده اش جهت تفریح به اطراف رودخانه زاب در نزدیکی روستای گومان آمده بودند.

وی اضافه کرد: این جوان به دلیل ناآشنا بودن به محل و عمق رودخانه با بی احتیاطی برای شنا وارد رودخانه شد ولی متاسفانه در آب غرق می‌شود.

مهدوی‌نیا بیان کرد: سریعا نیروهای اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند که متاسفانه ریکاوری و احیای این جوان غیر ممکن بود و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس گزارش های رسیده این جوان در حوالی روستای "قلعه" به همراه دوست خود به منظور شنا وارد آب شده بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه شد.

رحیم ناظم فامیان افزود: ماموران این سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند ولی تاکنون تلاش نیروهای امدادی آتش نشانی، هلال احمر و انتظامی برای یافتن پیکر این فرد بی نتیجه مانده و عملیات جستجو ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال این سومین فرد است که در رودخانه های میاندوآب‌ جان خود را از دست می‌دهد، اظهار داشت: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان میاندوآبی برای شنا کردن به رودخانه زرینه‌رود می‌روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

وی از مسافران و شهروندان خواست برای تفریح و گردش در اطراف رودخانه جانب احتیاط را رعایت و از هرگونه شنا کردن جدا خودداری کنند.

کدخبر: 699765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟