انبار سنگ فرز در تهران آتش گرفت + عکس ها

صبح امروز شهروندان در تماس با آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نیز ساعت 09:15 دقیقه با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه 62 آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه در شاد آباد اعزام کرد.

به گزارش رکنا، عباس سرافرازی رییس ایستگاه 62 آتش نشانی تهران در خصوص جزییات این آتش سوزی گفت: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که از یک ساختمان قدیمی دو طبقه حدوداً 50 متر مربعی دود زیادی خارج می شود و هیچ کس نیز در محل حضور ندارد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل، درب ساختمان را گشوده و سپس با استفاده از یک رشته لوله آبدهی خود را به طبقه دوم رساندند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

سرافرازی ادامه داد: دربررسی اول معلوم شد که از این ساختمان به عنوان انبار انواع سنگ فرز استفاده میشد که در این حادثه قسمتی از این کالا ها دچار کند سوزی شده و سپس شعله ور شد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناس آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت شعله های آتش را فرو نشانده و از گسترش آن جلوگیری بعمل آوردند.

کدخبر: 699319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟