نبرد تن به تن یک پسر با روباه برای نجات جان خواهرش + عکس

اقدام به موقع یک پسر شجاع در لحظه برخورد با روباه موجب شد تا خواهرش از حمله روباه در امان بماند.

به گزارش رکنا ، پسر نوجوانی که با واکنش به موقع خود جان خواهر کوچکش را در حمله روباه نجات داد به قهرمان محلی تبدیل شد. در این حادثه که در منطقه‌ای در ایالت نیوجرسی رخ داد این روباه با حمله و کشیدن پای این دختر خردسال تلاش کرد تا او شکار کند. «متیو نیلسِن» برادر قربانی در این باره به ABC گفت: «من روباه را گرفتم و چند ضربه مشت به آن وارد کردم. واقعا نمی‌دانم در آن لحظه چه اتفاقی افتاد. صادقانه دیگر چیزی به خاطر نمی‌آورم.»

تالیا نیلسن، مادر این نوجوان به ABC گفت: «من در آن لحظه دچار ترس و وحشت شده بودم. من به پسرم افتخار می‌کنم. او پس از آنکه خود را به بیرون از خانه رساند، واکنشی سریع از خود نشان داد.»

همسایه ها از حمله روباه شوکه شدند

لورا گاربووسکی، یکی از همسایگان وحشت زده در این باره گفت: «ما همیشه داستان‌هایی در مورد حمله گرگ‌ها و روباه‌ها شنیده ایم، اما این داستان‌ها واقعی بودند؟ نمی‌دانم، آن‌ها فقط داستان بودند یا خیر، اما وقوع این اتفاق باعث تاسف من شد.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، این روباه توسط ماموران حیات وحش محلی با کمک یک سبد لباس شکار شد. هنوز جزئیات چگونگی شکار این حیوان منتشر نشده است. بنا به این گزارش برای احتیاط به این دختربچه واکسن هاری تزریق شده است. او در این حادثه صدمه جدی ندید. با این حال هنوز آزمایش هاری روی روباه انجام نشده است.

این در حالی است که بنا به گفته کارشناسان حیات وحش حمله روباه به انسان نادر است و آن‌ها معمولا در مواقعی که هار باشند به انسان حمله می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟