تصادف شدید پراید قبل از ورودی پل صدر / صبح امروز رخ داد

اسماعیل احسان پور در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۶:۱۶ بامداد امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره تصادف و واژگونی شدید سواری پراید با جداول مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) قبل از پل صدر و واژگونی این سواری، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه امام علی (ع)، واژگون شده و سپس متوقف می‌گردد که به همین واسطه بار ترافیکی سنگین مقطعی در محل ایجاد شد.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟