فرود اضطراری هواپیما از  بوی وحشتناک یک مسافر

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری به خاطر بوی بد یک مسافر رسانه ای شد.

به گزارش رکنا، بوی مشمئز کننده و بد یکی از مسافران هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی ترانساویا هلند مشکلات زیادی برای دیگر سرنشینان این هواپیما به وجود آورد. این بو مسافرانی که در اطراف دیگر نشسته بودند به شدت دچار ناراحتی کرد به طوری که به برخی از آن ها دچار حالت تهوع شدند و حتی برخی از آن ها تا حد بیهوشی رفتند .

این هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی «ترانساویا ایرلاینز» هلند به مقصد آمستردام فرودگاه را ترک کرده بود اما بوی نامطبوعی که از این مسافر متصاعد می شد خلبان بوئینگ را مجبور به فرود اضطراری هواپیما در پرتغال کرد.

مسافر بدبو عامل فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ شد

کارکنان هواپیما ابتدا برای حل مشکل سعی کردند « مسافر بدبو » را تا فرود هواپیما در مقصد داخل دستشویی هواپیما قرنطینه کنند، اما این کار تاثیری در بهبود اوضاع نداشت چرا که شرایط بسیار وخیم تر از حد انتظار بود ؛ بنابراین خلبان هواپیما را به ناچار در پرتغال به طور اضطراری نشاند و مسافر مشکل ساز را از هواپیما بیرون کند ؛ مسافرانی که به علت بوی بد همسفر خود مشکل شده بودند در این فاصله تحت مراقبت قرار گرفتند.

یکی از مسافران هواپیما که شاهد این ماجرا بود، گفت:ظاهرا مسافر بدبو از هفته ها قبل حمام نکرده بود و بدن او به شدت بو می داد به طوریکه بعد از فرد کناری او کم کم تمام مسافران متوجهاین بوی بد شده و برخی دچار حالت تهوع شدند.

این اولین بار نیست که شرکت هواپیمایی ترانساویا ایرلاینز هلند با بوی بد مسافران دچار مشکل می شود. فوریه گذشته نیز یکی از هواپیما های این شرکت به دلیلی مشابه مجبور به فرود اضطراری شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟