بادبادک سرگردان جان کودک خردسال را گرفت + فیلم
حجم ویدیو: 2.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

یک کودک ۳ ساله پاکستانی بر اثر اصابت بادبادک به گلویش جان خود را از دست داد. این حادثه زمانی رخ داد که قربانی به همراه پدرش «اویس» و خواهرش سوار بر موتورسیکلت در حال حرکت بودند. برخورد بادبادک دارای روکش شیشه‌ای موجب پاره شدن رگ گردن این کودک و در نتیجه مرگ او شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند، این کودک که نامش «خضر» اعلام شده در لحظه وقوع حادثه در قسمت جلوی موتورسیکلت (روی باک بنزین) نشسته بود. بنا به گزارش پلیس محلی پاکستان این حادثه در ساعت ۱.۲۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه و زمانی که پدر قربانی به همراه دو فرزندش در مسیر بازگشت به خانه بود رخ داد.

این حادثه در نزدیکی دروازه ماستی لاهور رخ داد. بنا به این گزارش قربانی بلافاصله به بیمارستان «مایو» در لاهور منتقل، اما پزشکان به علت خونریزی شدید نتوانستند جان این کود را نجات دهند. سردار عثمان، نخست وزیر ایالتی با ابراز تاسف عمیق خود از وقوع این حادثه، آن را تسلیت گفت.

گفتنی است؛ در همین باره پلیس پنجاب پاکستان با توجه به قانون ممنوعیت پرواز بادبادک در پنجاب، پرونده‌ای را در مورد بادبادک‌های ناشناخته ثبت کرده است. طبق این قانون افراد متخلف با مجازات حبس یا جزای نقدی روبه رو خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟