دستگیری تریاک فروشان محله شوش

 سرهنگ "حسین باباپور" در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 تن از فروشندگان مواد مخدر در محله شوش پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود:به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهمان مشخص شد ، مواد فروشان با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیری مواد افیونی تهیه و پس انتقال آن به مخفیگاهشان در محله شوش تهران به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می پردازند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری سوداگران مرگ را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری آنان در بازرسی از محل 38کیلوتریاک و حشیش به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟