12 مصدوم در 2 سانحه رانندگی در مشهد

به گزارش رکنا، حوادث رانندگی را هم مثل زلزله نمی‌توان پیش‌بینی کرد و اگر هم کسی متوجه وقوع سانحه شود، احتمالا چند ثانیه پیش از وقوع است. اما موضوع مهم‌تر توجه به این نکته است که تصادف رانندگی در هر شرایطی ممکن است رخ بدهد، چه در خیابان‌های خلوت نیمه‌شب و چه در جاده‌های خلوت و ییلاقات. مانند 2حادثه رانندگی، یکی در منطقه گردشگری اخلمد و دیگری سقوط یک پراید از پل در منطقه سنگ‌بست.

ماجرای این حوادث را محمدعلی شاهی، مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد این‌گونه تشریح کرد که، 2خودرو پراید و پژو در جاده چناران به مقصد روستای گردشگری اخلمد، وارد این جاده دوطرفه و باریک می‌شوند. این 2خودرو هنوز ۱۵کیلومتر از این محور را پشت سرگذاشته بودند که به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد می‌کنند.

با اعلام حادثه به اورژانس پزشکی ۱۱۵ و حضور امدادگران اورژانس در محل، مشخص شد که 7نفر از سرنشینان 2خودرو مصدوم شده‌اند. این افراد با 2دستگاه آمبولانس به بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران منتقل شدند. حادثه بعدی در منطقه سنگ بست رخ داد. که سرنشینان خودروهای عبوری با مشاهده حادثه بلافاصله موضوع را به اورژانس پزشکی اعلام می‌کنند. با حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل مشخص می‌شود که یک دستگاه پراید از روی یک پل به پایین سقوط کرده است.

امدادگران با بیرون کشیدن 5مصدوم از درون خودرو آن‌ها را برای درمان تحویل اورژانس دادند.

مصدومان با 2دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟