فیلم این سگ دنیا را تکان داد! + جزییات
حجم ویدیو: 8.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش رکنا، بدون شک سگ ها، وفادار ترین حیوان به انسان بر روی کره زمین به شمار می‌روند. سگ همواره در موقعیت‌های مختلف وفاداری خود را به انسان به اثبات رسانده اند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق ترکیه رخ داده است درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

در این اتفاق که بنا به گزارش رویترز در تاریخ ۹ ژوئن و در جزیره «بویوک آدا» استانبول رخ داد این سگ آمبولانسی را که حامل صاحبش بود تا درب بیمارستان تعقیب کرد. بنا به این گزارش صاحب این سگ که یک زن بود ابتدا توسط تیم اورژانس مورد مداوای اولیه قرار گرفت و سپس برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

در ابتدای ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این حیوان پس از انتقال صاحبش به داخل آمبولانس تلاش می‌کند تا وارد خودرو شود. این حیوان سپس پس از حرکت آمبولانس، این خودرو را از مقابل درب خانه تا مقابل درب بیمارستان تعقیب می‌کند.

عشق دیدنی یک سگ به صاحبش

ویدئویی که از داخل خودروی آمبولانس تهیه شده این سگ را در حال دویدن در پشت خودروی آمبولانس نشان می‌دهد. این ویدئو در حالی که سگ در ورودی درب بیمارستان منتظر صاحبش است به اتمام می‌رسد.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عشق بی قید و شرط.» کاربر دیگری نوشت: «برخی از سگ‌ها از برخی آدم‌ها هم بهترند، دیدن این ویدئو قلبم را به درد آورد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟