فیلم حمله وحشت آور مردان نقابدار به خانه مرد جوان / آنها به دنبال چه بودند؟
حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

مردان مسلح برای سرقت گیاه ماری جوانا از باغچه یک خانه در انگلیس به طرزی وحشتناک اقدام به حمله و ورود به این خانه کردند.

به گزارش رکنا، این باند مسلح در حالی که چاقو و قیچی باغبانی در دست داشتند با شکستن در خانه، به صاحبخانه حمله ور شدند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مردان مسلح که گفته می‌شود ۱۰ نفر بودند با شکستن در خانه، قربانی را به بیرون از خانه کشیده و سپس با چاقو و قیچی باغبانی وی را زخمی کردند. قربانی در این حمله از ناحیه سر و شانه دچار جراحت شده بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد صاحبخانه ابتدا تلاش می‌کند تا با دفاع از خود مانع ورود مردان مسلح به خانه اش شود که در ادامه ناکام مانده و توسط آن‌ها به بیرون از خانه کشیده می‌شود.

حمله مردان مسلح برای سرقت گیاه ماری جوانا از داخل یک خانه

در ویدئوی منتشر شده صدای فریاد صاحبخانه در لحظه رویارویی با مردان مسلح شنیده می‌شود. بنا به گفته پلیس مردان مسلح پس از ورود به خانه این مرد، قصد داشتند گیاه ماری جوانایی را که این مرد در باغچه خانه اش کاشته بود به سرقت ببرند.

بنا به اعلام پلیس ناتینگهام این مردان مسلح از لندن به ناتینگهام آمده بودند. بنا به گفته پلیس این حادثه در ۲۰ مه ۲۰۲۰ و توسط تعدادی مرد مسلح که از لندن به ناتینگهام آمده بودند انجام شد. آن‌ها در این حمله مقداری گیاه ماری جوانا را از یک ملک به سرقت برده و با یک خودرو قصد فرار داشتند که تعدادی از آن‌ها توسط پلیس دستگیر شدند. سایر مردان مسلح نیز در تعقیب پلیس در اتوبان M۱ در مسیر لندن دستگیر شدند.

 سرقت مسلحانه به خاطر گیاه ماری جوانا

اولین جلسه دادگاه محاکمه این افراد روز جمعه ۴ ژوئن در دادگاه ناتینگهام برگزار شد و همگی آنها مجرم شناخته شدند. قرار است جلسه بعدی دادگاه به زودی برگزار شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟