آتش سوزی  در انبار لوازم الکتریکی در جاده سلماس

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، گفت : در پی وقوع آتش سوزی در زیر زمین یک ساختمان قدیمی در جاده سلماس کوی سالار، آتش نشانان ایستگاه ۶ این سازمان ساعت ۰۲:۲۲ دقیقه بامداد امروز به محل حادثه اعزام شدند.

شاد قوشچی درافزود: در محل حادثه یک باب ساختمان دو طبقه بود که در طبقه زیرزمین آن یک انبار لوازم الکتریکی به مساحت تقریبی ۱۵۰ مترمربع که حجم زیادی از لوازم الکتریکی در آن وجود داشت، دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و هر لحظه امکان سرایت به واحد مسکونی بالایی و نیز همچنین واحدهای همجوار وجود داشت.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز این ساختمان، با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات انفرادی اقدام به لوله کشی کرده و خود را به کانون حریق که در قسمت آخر این انباری بود رسانده و شروع به انجام عملیات شعله زنی کردند که سرانجام توانستند در کمترین زمان ممکن، شعله های سرکش آتش را مهار کرده وازسرایت آن به اطراف و طبقه همکف جلوگیری بعمل آورند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آن به واحدهای مسکونی همجوار نسبت به جدا سازی لوازم سوخته از سالم کرده که پس از انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

علت سانحه ومیزان خسارات وارده در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟