سارقان خانه و کابل برق در آبادان دستگیر شدند

به گزارش رکنا،سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس آبادان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان منطقه ذوالفقاری مبنی بر قطع برق منزل و سرقت کابل و فیوز کنتور برق آنها بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 18ذوالفقاری به منظور بررسی به محل عزیمت کردند.

در بررسی های اولیه مشخص شد کابل اصلی برق ساختمان متعلق به شاکی از سمت پایه برق تا نزدیکی ورودی به کنتور ساختمان توسط سارقان بریده شده و ضمن سرقت آن و سایر ابزارالات برقی از صحنه متواری شدند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان بیان کرد: دستورات لازم به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت که ماموران کلانتری 18 با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارقان سیم برق که 2نفر بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و اموال مکشوفه شامل 50متر انواع سیم برق، 11عدد فیوز کنتور، 6دستگاه پمپ آب منازل ،3دستگاه دوربین مداربسته ، یکدستگاه دریل برقی ، 2عدد قیچی مخصوص برش سیم همراه با700گرم مواد مخدر کشف کردند.

زلقی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به سرقت اعلامی به 14 فقره سرقت کابل هوایی و سرقت از منازل اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی راهی زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 696395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟