بازداشت ماموران قلابی مشهد / آنها در دزدی وقیح بودند

به گزارش رکنا، ساعت 8شب بود که صدای آیفون در ورودی یک خانه در بولوار پیروزی بلند شد.

مرد صاحب خانه متوجه شد که پلیس مقابل منزلش آمده و از او می خواهد تا برای پاره ای توضیحات جلوی در برود. مرد جوان متعجب از نوع رفتار پلیس، لباس پوشید و مقابل در رفت. 2فردی که لباس مأموران به تن داشتند و به بی سیم و دستبند مجهز بودند، سؤالات مختلفی را از این فرد پرسیدند.

اما صاحب خانه متوجه سؤالات آن ها نمی شد و نمی توانست جواب درستی به مأموران بدهد، موضوعی که ظن مأموران را برانگیخت و پس از بی سیم زدن و کمی صحبت با فردی در آن سوی خط، ظاهرا دستور بازداشت را دریافت کردند و لحظاتی بعد دستبند دور دستان این فرد حلقه شد.

بازداشت ماموران قلابی مشهد

اما 2مأمور به جای انتقال این فرد به کلانتری، در حرکتی عجیب، بازرسی از منزل این فرد را آغاز کردند و اقدام به انتقال تعدادی لوازم منزل شامل رایانه، هارد و... به یک خودرو کردند و مقابل چشمان متعجب این شهروند، بدون دادن هیچ توضیح اضافه محل را ترک کردند.

با اعلام گزارش یک فقره سرقت از منزلی مسکونی در بولوار پیروزی در نوزدهم خرداد، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند. مأموران پس از شنیدن اظهارات مال باخته متوجه شدند که 2متهم با پوشیدن لباس مأموران اقدام به این سرقت کرده اند.

احتمال تکرار سرقت ها با این شگرد، موجب شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به منظور شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

محمد جواد ابوعطا

کدخبر: 696156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟