5 عکس باورنکردنی از تصادف در شمال تهران! / پشتک زدن خودرو

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:18 شب گذشته با دریافت گزارش این حادثه رانندگی از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 11 این سازمان را به محل حادثه در خیابان ظفر رهسپار کرد.

به گفته علی اکبر اشراقی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری تیگو7 پس از تصادف با یک دستگاه تویوتا کمری از مسیر اصلی منحرف شد و با آب نمای داخل فضای سبز حاشیه خیابان برخورد کرد و سپس واژگون شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه، دو نفر از سرنشینان این خودروشامل راننده و سرنشین مجروح و درداخل خودرو گرفتار شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بازدید و بررسی صحنه حادثه اقدام به ایمن سازی محل کرده و در ادامه نیز در حضور عوامل اورژانس با استفاده از ابزار موجود و عملیات دستی و با همکاری عوامل اورژانس هر دو سرنشین مصدوم را ازداخل خودرو بیرون آورده و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

اشراقی با اشاره به این که راننده خودروی دیگر توسط عوامل اورژانس مورد معاینه سرپایی قرار گرفت، اضافه کرد: خودروی واژگون شده توسط جرثقیل راهور به حالت اولیه برگردانده و به پارکینگ منتقل شد.

وی درخاتمه اعلام کرد که پلیس راهور منطقه علت بروز این حادثه رانندگی را در دست بررسی قرار داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟