مرد شمالی زنش را کشت و جسدش را به آتش کشید +جزئیات کشف جسد

به گزارش رکنا، روزهای پایانی هفته گذشته مردی در شهرستان نور استان مازندران هنگام بازگشت از مزرعه‌اش با صحنه عجیبی روبه‌رو شد.

دست زنی از زیر خاک بیرون زده بود که با دیدن این صحنه به پلیس زنگ زد و ماجرا را اطلاع داد. در ادامه ماموران شهرستان نور برای بررسی ماجرا در محل حاضر شده و بعد از کنار زدن خاک با جسد سوخته زنی روبه‌رو شدند.

بررسی‌های کارشناسان پزشکی‌قانونی نشان داد که زن جوان ابتدا به قتل رسیده و بعد جسد او به آتش کشیده شده است. هویت او معلوم نبود بنابراین ماموران به بررسی پرونده افراد ناپدید شده پرداختند تا شاید ردی از هویت زن کشته شده پیدا کنند اما با بن‌بست روبه‌رو شدند. ماموران همچنان در حال رازگشایی از این ماجرا بودند تا این‌که در جریان تحقیقات به بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته در اطراف مسیرهای منتهی به جنگل‌های نور پرداختند و تصویر خودرویی را پیدا کردند که در آن منطقه تردد مشکوکی داشت.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند سرنشینان این خودرو با قتل زن جوان در ارتباط باشند. در ادامه پلاک خودرو را استعلام کرده و توانستند مالک آن را که مردی ساکن شهرستان محمود آباد استان مازندران بود، شناسایی کنند. او شباهت زیادی به یکی از سرنشینان خودرو داشت.

این مرد با دستور قضایی بازداشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت و ادعا کرد که با دوستش برای تفریح به آن جاده جنگل رفته و زن کشته شده را نمی‌شناسد. این در حالی بود که ماموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند این مرد همسری داشته که چند روزی است ناپدیدشده و همسایه‌ها هم از آن زن خبری ندارند.

همین باعث شک پلیس شد؛ بنابراین با شناسایی خانواده زن گمشده از آنها تحقیق کردند که مشخص شد مدتی است از او خبری ندارند و تلفن‌هایش را هم پاسخ نمی‌دهد.

چندبار به شوهرش زنگ زده‌اندکه او به‌درستی پاسخ نمی‌داده و مدعی بوده خبری از او ندارد. این در حالی بود که چون احتمال می‌رفت جسد متعلق به فرزند آنها باشد این خانواده به پزشکی‌قانونی رفته و با مشاهده جسد سوخته هویت او را تایید کردند. با توجه به این‌که جنایت در شهرستان محمودآباد رخ داده بود پرونده به پلیس این شهرستان ارسال شد.

مرد بازداشت‌شده مورد تحقیقات بیشتری قرار گرفت و دو روز پیش به قتل و آتش‌زدن جسد همسرش اعتراف کرد و گفت: او را به قتل رساندم و برای این‌که ردی ازجسد همسرم نماند، آن را در صندلی عقب خودرو انداخته و همراه دوستم او را به جنگل‌های شهرستان نور بردیم و روی جسد بنزین ریخته و آن را به آتش کشیده و دفن کردیم. بعد هم به محمودآباد بازگشتیم. در این مدت راز قتل را پنهان نگه‌داشتم و هر فردی که سراغ همسرم را می‌گرفت وانمود می‌کردم که نزد خانواده و اقوامش رفته است.

این درحالی بود که با توجه به اعتراف متهم، همدستش نیز روز بعد شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد دراین‌باره گفت: مرد جوان به قتل و سوزاندن جسد همسرش اعتراف کرده اما درباره انگیزه‌اش از این جنایت اظهارات ضدونقیضی را مطرح کرده که تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟