مرگ مرد 70 ساله در تصادف زنجیره ای سنندج / مینی بوس با 3 خودرو

تصادف در سنندج

تصادفات جاده ای همچنان قربانی می گیرد.

به گزارش رکنا ، تصادف زنجیره‌ای یک دستگاە مینی‌بوس و 4 خودرو سواری در جاده مرز باشماق نزدیک روستای کولان یک کشتە و ۲۳ نفر زخمی برجای گذاشت!

ساعاتی پیش تصادف زنجیره ای رانندگی در محور مرز باشماق به وقوع پیوسته است که تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده و ۲۳ نفر زخمی شدند.

تصادف مینی بوس و تندر و پژو پارس

ساعات پایانی روز سه شنبه تصادف شدید خودروی سواری تندر با مینی بوس و پژو پارس در محور اصلی مریوان به مرز باشماق نزدیک روستای کولان منجر به ایجاد تصادف زنجیره‌ای در این مسیر پرتردد شد.

23 زخمی و یک مجروح در اثر تصادف زنجیره ای

شهبازی سرپرست آتش نشانی مریوان با ارسال این تصاویر گفت: متأسفانه یک پیرمرد ۷۰ ساله در این تصادف کشته و تعداد زیادی از زخمی‌ها به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

وی افزود: تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده و ۲۳ نفر زخمی شدند که در بیمارستان بوعلی مریوان بستری هستند.

تصادف زنجیره‌ای 5 خودروی سنگین و سبک در مریوان

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو سنگین و سبک در این شهرستان منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر شد.

یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر که در وضعیت وخیمی قرار دارند برای مداوا به سنندج اعزام شدند و مابقی مصدومان در بیمارستان بوعلی مریوان تحت درمان قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟