کلاهبردار میلیاردی در فریدونکنار دستگیر شد

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی، اظهار داشت: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضائی و انتظامی شهرستان فریدونکنار مبنی بر خرید برنج و محصولات کشاورزی آنان با ارائه چک‌های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: متهم با حضور در روستا‌های آن شهرستان و ترغیب کشاورزان، اقدام به خرید برنج از آنان با استفاده از چک‌های مدت دار کرده بود که پس از گذشت ماه‌ها از سر رسید چک‌های ارائه شده هیچ گونه اقدامی از طرف متهم برای پرداخت وجه صورت نگرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی از ۱۵ نفر از کشاورزان و متصدیان کارخانجات شالیکوبی در آن شهرستان اعتراف کرد.

سردار میرزایی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به شهروندان و کشاورزان استان توصیه کرد: از فروش محصولات کشاورزی و هرگونه معامله با افراد ناشناس و قبول چک و یا ضمانت نامه‌های فاقد اصالت از آنان خودداری کنند.

وی با تاکید بر رعایت هشدار‌های انتظامی از سوی شهروندان، از آنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ یا مراجع قضائی اعلام دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟