تصادف شدید 2خودرو در بهشت زهرا / زن تهرانی مصدوم شد + عکس ها

به گزارش رکنا، در ساعت 08:10 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از تصادف دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در یکی ازخیابان های بهشت زهرا، مقابل قطعه 50 خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 به همراه گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.

اسماعیل اکبری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو روآ به هنگام حرکت در خیابان های بهشت زهرا به علت نا معلومی به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

وی افزود: با توجه به شدت وقوع حادثه ، سرنشینان خودرو سواری پراید که دو زن 27 و 30 ساله بودند در داخل اتاقک خودرو محبوس شده بودند که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، یکی از سرنشینان آن توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیراقدام به قطع جریان برق خودروها کرده و با استفاده از ابزار مخصوص، نشت سوخت خودروها را نیز بر طرف کردند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از انجام اقدامات اولیه ایمنی، در حضور عوامل اورژانس، شخص محبوس شده که از ناحیه صورت دچار مصدومیت جدی شده بود را از داخل اتاقک پراید خارج کرده و بلافاصله توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

اکبری اعلام کرد که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عکس: امید هداوند
 
 
 
کدخبر: 692746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟