آتش سوزی در تالار پذیرایی یک باشگاه ورزشی/ در تهران رخ داد + عکس ها

به گزارش رکنا، با تماس سراسیمه کارگران با سامانه 125 در ساعت 11:11 دقیقه صبح روز گذشته، بلافاصله ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه های 98، 34 به همراه گروه امداد و نجات 5 و خودرو های پشتیبان را به محل حادثه واقع در شهرک اکباتان ، خیابان ورزش اعزام کرد.

محمد فریادرس رئیس ایستگاه 98 آتش نشانی تهران در این مورد اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در یک مجموعه ورزشی، قسمت آشپزخانه تالار پذیرایی مربوط به مهمانسرای آن دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش درحال گسترش و سرایت به سقف شیروانی و قسمت های دیگراین مهمانسرا است.

وی افزود: با آتش گرفتن آشپزخانه، دود زیادی از قسمت رستوران به مهمانسرا و محل استراحت کارگران تالار پذیرایی انتشار پیدا کرد، به گونه ای که به گفته شاهدان، تعداد 3 نفر مرد در داخل این مجموعه در میان دود گرفتار شدند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل، به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبرسان، شعله های آتش در قسمت آشپزخانه تالار پذیرایی را در کوتاه ترین زمان ممکن خاموش کردند وگروهی دیگر از آتش نشانان نیز به طور همزمان پس از قرار دادن نردبان دستی در بخش غربی تالار که شعله های آتش از قسمت شیروانی آن در حال گسترش بود، به مقابله با آن پرداخته و آتش سوزی در این قسمت را به سرعت مهار و خاموش کردند.

فریادرس همچنین ادامه داد: دراین میان گروه سوم از آتش نشانان هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، درمیان دود های منتشرشده، عملیات جستجوی افرادگرفتار را انجام دادند و توانستند هر 3 نفر از کارگران را در داخل این مجموعه پیدا کرده وصحیح و سالم به محل امن انتقال دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه دود زیادی وارد طبقات و قسمت های دیگر شده بود، آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل این آتش سوزی، با استفاده از فن های قوی، دودهای حاصله را از داخل این ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که در این آتش سوزی به هیچ یک از کارگران تالار پذیرایی و نیز افراد حاضر درمحل آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه به منظور یافتن علت بروز این حادثه به بررسی محل آتش سوزی پرداختند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 692637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟