کامیون در بزرگراه یاسینی آتش گرفت + عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت 19:22 دقیقه شب گذشته، رانندگان خودروهای عبوری با مشاهده آتش سوزی در یک دستگاه کامیونت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل شهید کلاهدوز، سراسیمه طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک فوری کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 60 را به محل حادثه روانه کرد.

بنا به اظهار یدالله مددی معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک دستگاه کامیونت هیوندای که در حاشیه کناری بزرگراه متوقف شده بود، از قسمت بار آن که مملو از سبدهای خالی پلاستیکی حمل میوه بود، کاملا شعله ور است و دود و آتش زیادی نیز از میان بار آن به آسمان بلند می شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از دورشته لوله آبدهی آتش نشانی، این آتش سوزی را به سرعت مهار کرده و از سرایت آن به قسمت موتور و اتاقک جلوی این کامیونت جلوگیری به عمل آوردند.

معاون منطقه 6 عملیات آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه در این آتش سوزی به راننده کامیونت و افراد حاضر در محل حادثه، هیچ گونه آسیب جانی نرسید، افزود: کارشناسان آتش نشانی پس از خاموش شدن این آتش سوزی، به بررسی علت بروز این حادثه پرداختند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 692329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟