عکس / ریزش پل در شهر املش/ معجزه در آستانه مرگ!

به گزارش رکنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به وقوع حادثه ریزش پل در منطقه لرداسرای بخش رانکوه شهرستان املش، گفت: نفر در این حادثه مصدوم شدند.

سیاوش غلامی عصر یکشنبه در گفتگویی با اشاره به دریافت گزارش ریزش پل در منطقه لرداسرا بخش رانکوه املش، اظهار کرد: به محض دریافت این گزارش نیروهای عملیاتی با آمبولانس و خودروی نجات و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

وی به مصدومیت دو نفر در این حادثه اشاره کرد و افزود: این افراد پس از اقدامات لازم و اولیه امدادی، یکی از مصدومان توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار تیم‌های امدادی این جمعیت تا زمان پایان این عملیات خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب لنگرود، رودسر و املش در محل حادثه با دو دستگاه خودروی ست نجات یک دستگاه آمبولانس تا پایان عملیات در محل حادثه حضور خواهند داشت.

یک کشته و یک زخمی بر اثر ریزشِ پل لرداسرای بخش رانکوه املش

ریزش پل در حال مرمت لرداسرای بخش رانکوه املش، جان یک نفر را گرفت و یک نفر راهی بیمارستان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : عصر امروز هنگامی که کارگران مشغول مرمت پل منطقه لرداسرای املش بودند این پل ریزش کرد و یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر هم مصدوم شد.

سیاوش غلامی با بیان اینکه این پل بر اثر سیل سال 97 تخریب شده بود افزود : نیروهای عملیاتی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت : علت این حادثه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

 

کدخبر: 692524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟