کشف تریاک در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب پایتخت پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهم مشخص شد نامبرده ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود در محله ای در جنوب پایتخت منتقل و سپس در این محل با همکاری همدستش اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری نامبرده را آغاز کردند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از محل موفق به کشف 36کیلوو 100گرم تریاک،226گرم سوخته و مقادیری شیشه به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟