حجم ویدیو: 2.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت ۶ صبح روز جمعه، هفتم خرداد امسال؛ اهالی روستای هاشم آباد گرگان در حالی که در حال عبور از جاده راه آهن بودند و در خلوتی صبح جمعه به سمت محل کار می رفتند ناگهان با خودرویی مواجه شدند که به طرز مشکوکی در کنار جاده رها شده بود.

عابران زمانی که به خودرو پراید نزدیک شدند متوجه شدند شیشه های خودرو شکسته و ناگهان با پیکر غرق در خون جوان بیست ساله مواجه شدند.

راننده خودرو پراید به ضرب گلوله به قتل رسیده و غرق در خون پشت فرمان ماشین خود جان سپرده بود. منابع محلی می گویند مقتول حدودا ۴۰ ساله است.

تحقیقات قضایی از سه مظنون

پیگیری قضایی و تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از متهم آغاز شده اما هنوز عامل جنایت دستگیر نشده است.

شایان ذکر است انتشار کلیپ کشف جسد در فضای مجازی با بازتاب گسترده ای از وقوع این جنایت همراه بوده است.

سرهنگ کارآگاه مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص این خبر گفت:" مقتول یکی از کشاورزان آن منطقه و از اهالی روستای هاشم آباد بود که به قصد سرکشی به زمین های کشاورزی از منزل خارج شده بوده است.بلافاصله تحقیقات کارآگاهی پلیسی با حضور بازپرس ویژه قتل آغاز شد و سه فرد مرتبط با این پرونده تحت تحقیقات قرار گرفته اند."

سرهنگ مروتی در ادامه گفت:"مردم و کاربران فضای مجازی باید آگاه باشند که پلیس و دستگاه قضا تحت تاثیر فشار کاربران فضای مجازی قرار نمی گیرند و تحقیقات مقتضی مطابق روال قانونی با سرعت و دقت انجام می پذیرد. همچنین با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ایجاد موج می کنند برخورد قانونی به عمل خواهد آمد."آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟