معجزه زنده ماندن کودک 9 ساله در شب تاریک / در شیراز رخ داد

کودک 9 ساله شیرازی به خاطر سهل انگاری خانواده و بازیگوشی در چاه خشک و عمیق پیدا شد.

 

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: پسر بچه ۹ ساله‌ای که شب گذشته به داخل چاهی به عمق ۱۲ متر سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان از داخل چاه خارج شد.

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع در بیان جزییات این حادثه عنوان کرد: در پی تماس خانواده‌ای نگران با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط فرزندشان به داخل چاه ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه شب آتش نشانان تیم تخصصی چاه نورد از ایستگاه ۱۲ را به روستای چاه شیرین حوالی کفترک، اعزام کرد.

نجات معجزه آسای کودک ۹ ساله از چاه ۱۲ متری

او ادامه داد: بنا به اظهار خانواده کودک حادثه دیده، اعضای خانواده جهت تفریح به فضای سبز اطراف روستا رفته بودند که کودک ۹ ساله آن‌ها هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط و تاریکی شب ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیکی زمین‌های زارعی سقوط کرده بود؛ و زمانی که والدین متوجه شدند که پسر شان درکنار آن‌ها حضور ندارد، پس از جست و جو متوجه شدند که او به یکباره به داخل چاه موجود دراین قطعه زمین سقوط کرده است.

قانع افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به سرعت مشغول عملیات شدند با استفاده از ابزار مخصوص نجات و نصب کارگاه بر روی دهانه دو متری چاه، وارد چاه شده و این کودک ۹ ساله را که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل چاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل و نصب حفاظ و درپوش بر روی چاه، محل حادثه را جهت انجام تحقیقات لازم به عوامل انتظامی تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟