دستگیری کلاهبردار ۷ میلیاردی در ایلام

به گزارش رکنا، سردار دلاور القاصی اظهار کرد: در پی ارجاع بیش از ۲۰ فقره پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه یک نفر با پوشش مامور دولتی در زمینه تهیه ارزاق خوراکی (روغن و برنج …) و اخذ وجه از بازاریان و کسبه، کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، متهم پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یکی از محله‌های شهرستان ایلام دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی گارآگاهان پلیس آگاهی به بزه انتسابی و کلاهبرداری هفت میلیارد ریالی در پوشش مامور دولتی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان از امنیت مردم دفاع می‌کند، تصریح کرد: برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مالباختگان، متهم به همراه پرونده تحویل مقام قضائی و با قرار متناسب کیفری روانه زندان مرکزی ایلام شد.

سردار القاصی مهر از مردم خواست: در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با افراد سودجو و هنجار شکن برخورد قاطع و قانونی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟