حمله خونین اوباش ها با چوب و چماق به مامور محیط زیست/ در سرخس رخ داد

عاملان حمله به مامور محیط زیست در سرخس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سرخس از شناسایی و دستگیری تعدادی از شکارچیان غیرقانونی حمله کننده به ماموران محیط زیست خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمود علایی فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در این خصوص گفت: هفته گذشته مامورین محیط زیست شهرستان در راستای اجرای دستور مقام محترم قضایی با همکاری نیروی انتظامی، به جهت کشف آثار و ادله مجرمانه، به یکی از روستاهای شهرستان عزیمت و اقدام به بازرسی منزل شکارچیان کردند.

حمله با چوب و چماق به مامور محیط زیست سرخس

وی افزود: در حین اجرای این مأموریت متاسفانه به ناگاه چند نفر از این شکارچیان غیرمجاز، با حمایت تعدادی اراذل و اوباش به وسیله سلاح چوب و چماق و سلاح سرد به مامورین حمله ور شده، که با تیراندازی مامورین انتظامی از محل متواری، لیکن متاسفانه در این بین دو نفر از مامورین محیط زیست و خودروی آنها آسیب دیدند.

وی اضافه کرد:در ادامه پس از هماهنگی های لازم با دادستان محترم شهرستان، چند اکیپ از انتظامی و مرزبانی به محل اعزام و ضمن کشف تعداد زیادی سلاح سرد، چوب و چماق، مهمات سلاح شکاری و.. تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو از شکارچیان غیرمجاز کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علایی در خاتمه ضمن قدردانی از دادستان‌ محترم، فرمانده محترم مرزبانی و همچنین با تشکر از همکاری خوب اهالی محترم روستا گفت: تمامی افراد دخیل در این درگیری به صورت کامل شناسایی و دستورات قضایی جهت دستگیری این افراد که بعضا دارای سوابق کیفری نیز هستند، صادر شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟