معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا رضی اظهار کرد: شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله مأموران آگاهی و اطلاعات کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آردی درگیر و با ضربات تبر وی را مجروح کرده و از محل متواری شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایت‌بخش نیست.

رضی بیان کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی مأموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد. طی بررسی‌های مأموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده‌اند که به دنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

رضی با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هرچه سریع‌تر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟