بازداشت مامور قلابی در جنت آباد / او میلیاردرد شد

به گزارش  رکنا، سرهنگ"جلیل موقوفه ای" درباره جزئیات این خبر، گفت: درپی مرجوعه ای قضائی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی با عناوین جعلی ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 138 جنت آباد  قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری 138  با بررسی های انجام شده و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه شدند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، خاطرنشان کرد: متهم که با جعل عنوان مامور نهادهای دولتی و انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود در بازجوئی های به عمل آمده به کلاهبرداری و اخاذی از 5 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ3 میلیارد  ریال اعتراف کرد .

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و عدم ارائه هرگونه پاسخ یا توضیحی از مسائل قانونی خود به افرادی که به عنوان مأمور به آنان مراجعه می کنند در صورت مراجهه با چنین افرادی در خواست رویت کارت شناسایی و حکم ماموریت کنند و در صورت امتناع مامور مراجعه کننده  مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا مرکز فوریت های بازرسی 197 اعلام دارند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟