پایتن عربده‌کشی13 شرور تهرانی

به گزارش رکنا، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 13 نفر از عوامل عربده‌کشی و نزاع دسته جمعی در خانی آباد خبر داد.

سردار ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اوایل ماه جاری خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی، توسط تعدادی از اراذل و اوباش در پارک شریعتی محله خانی‌آباد به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و اخذ اظهارات از شاهدان عینی، هویت عاملان نزاع و درگیری شناسایی و دستور دستگیری این افراد از مرجع قضائی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اقدامات فنی پلیسی، مخفیگاه این متهمان در شهر‌های اطراف تهران شناسایی و در یک عملیات منسجم و گسترده پلیسی، در قالب چند اکیپ به مخفیگاه متهمان مراجعه و هر 13 عامل نزاع و درگیری دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت با اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند امنیت شروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع خواهد کرد. وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

به گفته سردار ذوالقدری، متهمان این پرونده دارای سوابق کیفری متعددی همچون شرارت، نزاع دسته جمعی، عربده کشی هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟