آخرین خبر پرونده قتل 2 کودک توسط مادرشان / در اسفراین رخ داد

به گزارش رکنا، در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد 2 کودک خانواده که دچار مسمومیت شده بودند، توسط اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین انتقال داده شده‌اند.

اما به علت شدت مسمومیت فوت کرده‌اند. همچنین مادر خانواده نیز که نیمه جان بود به بیمارستان منتقل و در ادامه مشخص شد موضوع گازگرفتگی نبوده است.

سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این باره گفت: مأموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج که روی زمین ریخته بود شدند و با‌ وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد، ظن مأموران به اینکه احتمال قتل در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر شد.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد 2 کودک از سوی مادرشان به قتل رسیده‌اند و مادر آنها نیز اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرده بود که برای انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟