مرگ تلخ راننده لودر در مشهد / مرد جوان زیر لودر جان داد + عکس

به گزارش رکنا، روابط عمومی سازمان آتش نشانی اعلام کرد : در پی وقوع حادثه دلخراش منجر به مرگ راننده 40 ساله یک دستگاه لودر حین کار در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان را به محل حادثه در جاده سیمان ،حوالی روستای فارمد اعزام کرد.

این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شده که راننده آن در دم فوت شد.

واژگونی وحشتناک لودر

آتشیار مصطفی علیزاده افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از وقوع حادثه دلخراش منجر به فوت راننده 40 ساله یک دستگاه لودر حین کار در حومه این شهر خبر داد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵آتش‌نشانی ،ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه های 45،8،6 این سازمان را به محل حادثه در جاده سیمان ،حوالی روستای فارمد اعزام که با حضور امدادگران در محل مشخص شد، این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شد.

لودر واژگون شد

حادثه برای لودر

بیرون کشیدن جسد راننده جوان از لودر

در پی این واژگونی راننده آن در دم فوت شده بود که آتش‌نشانان پس از تایید فوت این فرد توسط تکنسینهای اورژانس ، جسم بی جان این مرد را از زیر خودرو رها سازی و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

واژگونی لودر در مشهد

علت دقیق وقوع این حادثه دلخراش در مشهد توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟