اقدام جنجالی پلیس برای دستگیری دزد فراری + فیلم
حجم ویدیو: 1.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی بالارفتن یک مامور پلیس از درخت برای دستگیری دزد!

این ویدئو اولین بار توسط «دیپانشو کابرا»، یک مامور پلیس در منطقه «چهاتیسگراه» هند در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو مامور پلیسی با نام «خاخی وال» در تلاش برای دستگیری سارقی که پس از سرقت به بالای درخت فرار کرده دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این سارق پس از سرقت برای گریختن از دست ماموران پلیس به بالای یک درخت رفته بود. با این حال ماموران پلیس این سارق را تعقیب و اقدام به محاصره درخت کردند.

دستگیری سارق فراری روی درخت

در ادامه هنگامی که دزد از آمدن به پایین خودداری کرد، یکی از ماموران مجبور شد برای دستگیری وی به بالای درخت برود. در این ویدئو در حالی که ماموران درخت را محاصره کرده اند این مامور پلیس در حال بالارفتن از درخت برای دستگیری دزد دیده می‌شود.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷ هزار بیننده داشته و ۶۷۰ لایک دریافت کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟