اقدام جنجالی پسر هندی برای بیماران کرونایی + فیلم
حجم ویدیو: 14.85M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش رکنا، در حالی که کشور هند این روز‌ها به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و این کشور با موج شدید کرونا و کمبود امکانات بیمارستانی مواجه شده است انسان‌دوستیِ یک کودک اهل این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این پسر که هویتش «هاریسوارمان» اعلام شده در اقدامی انساندوستانه، تصمیم گرفت تا پولی را که برای خرید دوچرخه پس انداز کرده بود برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی هزینه کند. در پاسخ به این اقدام انسانی این کودک، وزیر ارشد تامیل نادو هند یک دوچرخه نو خریداری و به این کودک انساندوست هدیه کرد.

وزیر ارشد تامیل نادو با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: «کودکی با نام هاریسوارمان پولی را که برای خرید دوچرخه پس انداز کرده بود برای کمک به بیماران کرونایی اختصاص داد.

تحسین کاربران از انسانیت کودک هندوستانی

او این پیام را با قلب خود به تامیل نادو فرستاد که قوی باشید. من یک دوچرخه برای او خریدم و با تلفن همراه به او درود فرستادم.»

این پست پس از انتشار در تاریخ ۹ می‌در توئیتر با بازخورد مثبت کاربران هندوستانی همراه بود و بسیاری انسانیت این کودک را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «برخی اوقات کودکان کار‌هایی را انجام می‌دهند، که بزرگسالان قادر به انجام آن نیستند!» کاربر دیگر نوشت: «نیکوکاری و انسانیت نیاز به قلبی بزرگ دارد که همگان از آن برخوردار نیستند.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟