عکس های تصادف شدید  در بزرگراه خلیج فارس

به گزارش رکنا، ساعت 09:36 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر در آزاد راه تهران- قم، ورودی رباط کریم خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 را عازم محل حادثه کرد.

اسماعیل اکبری فرمانده تیم اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودرو نیسان یدک کش به علت نامعلوم در حال حرکت از مسیر خود منحرف شده و با یکدیگر برخوردکرده بودند که در پی این حادثه خودروی سواری پراید به شدت دچار نشت سوخت شده بود که هر لحظه امکان داشت خودرو طعمه شعله های آتش شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت وسرنشینان خودروها قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

اکبری تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی های اولیه و اطمینان از عدم وجود محبوس شده در داخل خودروها اقدام به چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر کردند و با ایجاد ترافیک مصنوعی و کاهش ضریب خطرات احتمالی، با استفاده از ابزار مخصوص جریان برق خودرو را قطع و نسبت به رفع نشت سوخت از خودروها اقدام کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی خودروها و انتقال به حاشیه امن آزاد، پاکسازی محل حادثه از بقایای به جا مانده از این تصادف، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟