پاتک پلیس اراک به قماربازان / همه روانه زندان شدند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یکی از گردانندگان سایت قمار شرط‌بندی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ دوم احسان آنقی، رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر بیان داشت: افزایش فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی و از سویی اقدامات هنجارشکنانه و خارج از عرف برخی افراد که در بین آن‌ها گاها چهره‌هایی از افراد مشهور و شناخته‌شده نیز مشاهده می‌شود، از موضوعاتی که در ماه‌های اخیر در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشته است.

وی اظهار داشت: افراد سودجو با وعده‌های سودهای کلان به مخاطبان خود، لینک‌های اختصاصی تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی وغیره در این سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی کرده و سعی به جذب افراد ناآگاه برای سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به مجرمانه بودن هرگونه فعالیت قماربازی و تبلیغات در این زمینه افزود: در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس فتا استان در برخورد با گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی، طی هفته گذشته یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی و قمار در استان مرکزی توسط کارشناسان پلیس فتا در شهرستان خنداب شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با هشدار به هم‌وطنان تأکید کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی و مجازات مقرر در مورد جرم قمار، ماده ۷۰۷ به صراحت اعلام داشته است هر کس آلات و وسایل مخصوص به قماربازی را بسازد یا بفروشد یا در معرض فروش قرار دهد یا از خارج وارد کند یا در اختیار دیگری ‌قرار دهد به سه ماه تا یک سال حبس و یک‌میلیون و پانصد هزارتا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟