مرغ های غیر بهداشتی دست مردم نرسیدند!

به گزارش رکنا ،بزرگعلی نوری امروز اظهار کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی با بیان اینکه با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه با اشاره به دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر و اعتراف به چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با سارقان و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از وقوع سرقت، مهمترین اولویت کاری انتظامی شهرستان بهار است.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نوری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از معابر اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟