فیلم ناله های دردناک گوسفندان در قیر داغ / در کرج چه خبر است ؟
حجم ویدیو: 7.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا، اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از گرفتاری یک گله گوسفند در قیر حکایت دارد. قیرهایی که مدیرکل حفاظت محیط زیست می‌گوید بیش از ۱۵ سال از تخلیه آن در این منطقه می‌گذرد.

فردین حکیمی درباره قیرهای تخلیه شده در این منطقه، گفت: این منطقه بین فرودگاه پیام و مسکن مهر ماهدشت قرار دارد و قبلاً مرکز دفن زباله بوده است.

حکیمی افزود: بیش از ۱۵ سال از تخلیه این لجن‌های نفتی که به حالت قیر درآمده می‌گذرد و مشخص نیست چه کسانی این لجن‌ها را در این نقطه رها کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این محدوده در حریم شهری قرار دارد و بین شهرداری کرج و شهرداری ماهدشت در خصوص اینکه در محدوده کدام شهر قرار دارد اختلاف نظر است.

حکیمی تصریح کرد: با مشاهده فیلم گرفتار شدن گوسفندان در این لجن‌های نفتی، یک اکیپ از محیط زیست برای بررسی موضوع اعزام شده و البته با مدیرکل مدیریت بحران استان هم برای چاره‌اندیشی در خصوص این مواد نامه‌نگاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه قبلاً درگیر تخلیه نخاله‌های ساختمانی بود اما اکنون وضعیت بهتر شده است اما باید برای این مواد هم چاره‌اندیشی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در پایان گفت: چند سال قبل یک شرکت برای بازیافت این مواد اقدام کرد اما مشخص شد که این کار مقرون به صرفه نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟