حمله ماموران پتک به دست شهرداری به نگهبان دفتر یک روزنامه

حادثه برای  نگهبان روزنامه جوان صبح چهارشنبه رخ داد.

به گزارش رکنا ، وحید حق رضایی نگهبان روزنامه جوان در توضیح ماجرا گفت: ساعت حدود سه بامداد بود که متوجه سروصدا مقابل در روزنامه شدم برای همین برای بررسی وارد خیابان مطهری شدم.

وی ادامه داد: آنجا بود که دیدم یک دستگاه نیسان آبی و یک جرثقیل مشغول کار هستند. علت حضورشان را که سوال کردم گفتند در حال جمع آوری تابلوهای زاید از روی دیوار داروخانه کنار روزنامه هستند.

حق رضایی گفت: من هم به حرفشان اعتماد کردم و وارد بخش حراست روزنامه شدم. همان لحظه چند قطعه آهن از بالای ساختمان روزنامه به کف پیاده رو سقوط کرد که خیلی زود خودم را به پشت بام رساندم تا ماجرا را بررسی کنم. آن جا بود که دیدم ماموران در حال جمع کردن تابلوی روزنامه از روی دیوار پشت بام هستند.

نگهبان روزنامه جوان گفت که از آنها پرسیدم چرا بدون مجوز وارد پشت بام شده در حال باز کردن تابلوها هستید؟ خواستم کارشان را متوقف کرده و مجوز کارشان را نشان دهند که یکی از آن ها خواست به پیاده رو بروم تا مجوز را نشانم دهند.

حق رضایی گفت: وقتی مقابل در روزنامه رسیدم چهار نفر با دو موتور از راه رسیدند. از آنها خواستم صبح فردا به روزنامه بیاییند و مجوزشان را نشان داده در این باره با مدیرمسوول حرف بزنند اما گفتند که جرثقیل اجاره ای است و نمی توانند تا صبح فردا صبر کنند. من هم گفتم که ماجرا را به پلیس خبر می دهم.

حمله با پتک و میلگرد به نگهبان روزنامه جوان

نگهبان روزنامه درباره نحوه درگیری هم گفت: وقتی خواستم برای تماس با پلیس وارد حراست شوم ناگهان چند نفر از آن ها با پتک و میلگرد به من حمله کردند و من را به شدت مضروب کردند. مدت زمان زیادی نگذشته بود که پلیس از راه رسید که به کلانتری سنایی رفتم و علیه شان شکایت کردم و بعد به بیمارستان مراجعه کردم.

شکایت نگهبان روزنامه جوان علیه ماموران 

رضایی گفت: انگشت دست راستم از دو ناحیه شکسته است. صورت و پیشانی ام کبود و دستم زخمی و چند بخیه خورده است. دست هایم از چند ناحیه دیگر هم کبود و زخمی شده است. در حال حاضر علیه ماموران شکایت کرده و به پزشکی قانونی معرفی شده ام.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 687013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟