واژگونی کامیونت حامل روغن در سراشیبی خیابان

به گزارش رکنا، شهروندان ساعت 10 صبح امروز در تماس تلفنی با سامانه 125 از واژگونی یک دستگاه کامیونت در بلوار ایثارگران شمالی، جنب پارک پرواز خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه اعزام کرد.

حمید رضا کشاورز فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار روغن خوراکی در سربالایی بلوار ایثارگران شمالی در حال حرکت بود که به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی به یک طرف واژگون شد و بار آن در سطح خیابان ریخت.

وی با اشاره این که جاری شدن روغن در سطح خیابان موجب لغزندگی مسیرتردد خودروها شد، اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با پاشیدن خاک بر روی محل ریزش روغن ها از لغزندگی سطح جاده جلوگیری کردند و همچنین با استفاده از ابزار مخصوص علاوه بر رفع نشت سوخت از کامیونت، اقدامات اولیه برای ایمن سازی محل را انجام دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه راننده کامیونت در این حادثه هیچ گونه آسیبی ندید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل راهور و با استفاده از جرثقیل، کامیونت را به حالت اولیه بازگردانده و سپس به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

کشاورز اعلام کرد که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟