بازداشت 2 کارمند فاسد اداره کل راهداری کرمان

2 کارمند راهداری استان کرمان به جرم کلاهبرداری روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوء استفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی ، دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت  بیان داشت: دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوء استفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند.

وی در تشریح این خبر افزود: متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

سلامی با تاکید بر این مطلب که کشف این جرائم در حوزه فساد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، خاطرنشان کرد: پرونده مربوطه در شعبه اول بازپرسی ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت در حال تکمیل تحقیقات است.

سلامی در پایان افزود: بر خورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی است و دست اندرکاران مربوطه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟