توقیف پراید با 235 کیلو حشیش در نرماشیر/ بازداشت قاچاقچی حرفه ای

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس استان "گلستان" یک دستگاه خودروی پراید حامل 235 کیلو و 700گرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان "نرماشیر" توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"  اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نرماشیر" با همکاری اطلاعاتی پلیس استان "گلستان" از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر به مرکز کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس "نرماشیر" با اشراف کامل اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، محور "ریگان-نرماشیر" را تحت کنترل خود قرار داده و پس از مشاهده خودروی پراید حامل مواد مخدر به آن دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به هشدارهای پی در پی پلیس از صحنه متواری که در نهایت با شلیک به موقع ماموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن 235کیلو و 700 گرم حشیش کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

سرهنگ "روانبخش" در پایان با اشاره تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و رصد مداوم اعضای باندهای توزیع کننده موادمخدر، اجازه نخواهد داد که این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟