عکس تصادف وحشتناک در اتوبان همت / پراید مچاله شد

به گزارش رکنا ، ساعت 08:15 دقیقه صبح امروز، رانندگان خودروهای عبوری در تماس تلفنی با سامانه 125، بروز این حادثه رانندگی را به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران اطلاع دادند که بلافاصله با هماهنگی این ستاد، نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 100، 74 وگروه امداد و نجات 19 به محل حادثه در بزرگراه شهید همت، قبل از پل احمد کاشانی رهسپار شدند.

بنا به اظهار علیرضا غفوری رییس ایستگاه 94 سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین خصوص ابراز داشت: 2 خودرو سواری پژو 206 و پراید در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت در حال حرکت بودند که به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

تصادف پژو و پراید در بزرگراه همت

وی افزود: در اثر این تصادف ، رانندگان این دوخودرو که دو مرد 30 و35 ساله بودند، از ناحیه سر، صورت و کمر دچار آسیب دیدگی شدید شدند که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط عابرین از داخل اتاقک خودروها خارج شده بودند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی به وسیله خودروهای آتش نشانی، ابتدا برق این دو خودرو تصادفی را قطع کرده و سپس از نشت بنزین خودروها ممانعت به عمل آوردند.

غفوری علت بروز این تصادف را از سوی پلیس راهور در دست بررسی ذکر کرد و گفت: پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، خودروهای تصادفی توسط خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟