کشف جسد زن ناشناس در مهاباد+ جزئیات

به گزارش رکنا، رحمان احمدی روز پنج‌شنبه با اشاره به دریافت تماس‌های مردمی در خصوص غرق شدن فردی در داخل سد مهاباد، افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی سه نفر از غواصان آموزش دیده این سازمان کار گشت‌زنی در محدوده حادثه را آغاز کرده و توانستند جسد بی‌جان این زن را از آب بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به اورژانس بیمارستان انتقال دهند.

وی اضافه کرد: هنوز جزئیات این حادثه و علت فوت یا غرق شدن این فرد مشخص نبوده و هویت وی نیز معلوم نیست.

جسد زن همدانی پس از چند روز از آب بیرون کشیده شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه این اولین مورد غرق شدگی در سد مهاباد در سال جاری است، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که حادثه مربوط به امروز نیست و طی روزهای گذشته این فرد غرق شده است.

احمدی افزود: نیروی انتظامی تحقیقات در زمینه هویت و علت غرق شدن این فرد را آغاز کرده است.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان‌غربی و جزو ۱۰ سد پرآب کشور است؛ جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اقدام به گردش می‌کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی، چهار غواص با مدرک بین‌المللی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟