لحظه به لحظه تصادف زنجیره ای اتوبان مدرس + فیلم و گفتگو
حجم ویدیو: 15.29M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

تصادف هولناک کامیون با ۹ خودرو در بزرگراه مدرس جنوب ۶ زن و مرد تهرانی را راهی بیمارستان کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رضا راننده جرثقیل نیسان هنگامی که به صحنه هولناک تصادف صبح امروز در بزرگراه مدرس رسید چشمانش به خون های ریخته شده در آسفالت خیابان خیره ماند.

رضا که گیج شده بود در یک لحظه با صدای پرت آژیر آمبولانس و آتش نشانی که از دور به گوشش رسید به خودش آمد. ۶ زن و مرد با صورت خونین و دست وپای شکسته ناله کنان از راننده جرثقیل درخواست کمک کردند.او که می دانست کمکی از دستش ساخته نیست شروع به کار خودش کرد.

رضا با استرس شروع به قلاب کردن ماشین 206 به جرثقیلش کرد. رضا در حال کار کردن بود که راننده خاطی مجروح شده کامیونت را دید و از او علت تصادف را پرس و جو کرد.

تصادف زنجیره ای در اتوبان مدرس

راننده کامیون با درد شدیدی که داشت به او گفت:« کامیون را کنار اتوبان پارک کردم و پیاده شدم تا از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی آدرس بپرسم که ناگهان متوجه شدم ماشین خود به خود حرکت کرد. در آنجابود که با سرعت به دنبال ماشین دویدم و یکی از پاهایم زیر چرخ کامیون به شدت آسیب دید لحظه ای که روی زمین افتادم، مشاهده کردم که کامیون به شدت با ۹ ماشین در اتوبان تصادف کرد.»

رضا راننده جرثقیل یکی از اولین شاهد های مجروحین تصادف بزرگراه مدرس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا ماجرا را اینطور بیان کرد:«لحظه ای که موبایلم زنگ خورد و خبر تصادف بزرگ را بهم رساندن سراسیمه و بدون اتلاف وقت به محل حادثه مراجعه کردم.»

راننده جرثقیل گفت:«هنگامی که به صحنه تصادف رسیدم همه جا را خون فراگرفته بود. در آنجا ۶ زن و مرد با ناله درخواست کمک کردند اما هنوز اورژانس نرسیده بود و فقط ماموران راهنمایی و رانندگی در صحنه حضور داشتند.»

رضا ادامه داد:«پس از چند دقیقه ماموران اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه رسیدند و امداد رسانی را آغاز کردند.با پرس و جو از راننده کامیون متوجه شدم خرابی ترمز دستی این تصادف بزرگ را در اتوبان مدرس جنوب ایجاد کرده است.»

رضا راننده جرثقیل درپایان گفت:«مجروحین نزدیک به ۶ زن و مرد بودند که کودکی در بین آنها وجود نداشت که همگی به بیمارستان منتقل شدند و در این حادثه کسی کشته نشد.»

بنابراین گزارش پلیس علت حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز کامیونت اعلام کرد و تمامی مصدومان حادثه به بیمارستان جهت سیر مراحل درمان منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تصادف زنجیره ای در اتوبان مدرس

تصادف زنجیره ای در اتوبان مدرس

تصادف زنجیره ای در اتوبان مدرس

کدخبر: 684068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟