آتش سوزی در محله فلاح تهران + عکس و جزئیات

آتش سوزی در یک ساختمان شش طبقه مسکونی واقع در خیابان سجاد جنوبی محله فلاح با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش رکنا، در ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته ودر پی تماس شهروندان با سامانه125سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاههای 65 و 70 را به صدا درآورد و آتش نشانان این دو ایستگاه را به محله فلاح ، میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی رهسپار کرد.

داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت:به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که دود و آتش زیادی از پنجره های طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه مسکونی 12 واحدی بیرون می زند.

وی افزود: بررسی های اول نشان داد این منزل مسکونی که مساحت آن 90 متر مربع بود، در نبود مالک آن دچار آتش سوزی شده بود.

قلی زاده تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق وگازمحل حادثه، سریعا با لوله کشی در طبقات و تقسیم شدن به دو گروه، همزمان با مهار شعله های آتش، به تخلیه ساکنین از ساختمان اقدام کردند.

معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ کس آسیب جانی ندید و آتش نشانان در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کردند.

شایان ذکر است علت بروز این حادثه از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه چهار دردست بررسی و تحقیق است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟