داماد تنها در خیابان های سوت و کور هندوستان ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

هر جوانی آرزو دارد تا مراسم ازدواجش را به بهترین شکل ممکن و با حضور خانواده، دوست تان و اقوامش جشن بگیرد. اما این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صد‌ها هندی در بیمارستان‌های این کشور در سطر خبر‌ها قرار دارد. این اتفاق شوم موجب شده تا میلیون‌ها زوج هندی برای برپایی جشن عروسی خود با مشکل روبه‌رو شوند. با این حال ظاهرا کووید 19 نیز نتوانست یک داماد هندوستانی مصمم را از برپایی جشن عروسی‌اش در زمان اعلام شده منصرف کند.

در ویدئویی که منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است این داماد سوار بر اسب را در خیابان‌های سوت و کور در حال حرکت به سمت خانه عروس نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که داماد جوان سوار بر اسب است با یک بند موز یک سه نفره در حالی که سرگرم نواختن موسیقی هستند به سمت خانه عروس در حرکت است.

برگزاری مراسم عروسی در دوران کرونایی هند

البته هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو در هند مشخص نشده، اما این ویدئو به شکلی گسترده در فضای مجازی در حال انتشار است. انتشار آن با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران اقدام داماد جوان را به سخره گرفتند اما برخی با او همدردی کردند.

گفتنی است؛ شیوع گسترده و بی سابقه کرونا در هند موجب لغو بسیاری از مراسم‌های عروسی در ماه آوریل و می‌ در این کشور شده است. در حالی که برخی زوج‌ها از برگزاری جشن عروسی خود کاملا منصرف شده اند برخی نیز آن را به زمان مناسب تری موکول کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟