محمود جوان مشهدی فرشته شد

جوان 34 ساله با اهدای عضو به زندگی 4 هموطن جان بخشید.

به گزارش رکنا، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته هزاروچهلمین عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه مشهد با موفقیت انجام شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: در این عمل جراحی محمود بهره‌مند‌نیت، بیمار 34 ساله مرگ مغزی که در بخش مراقبت‌های ویژه اعصاب بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری بود به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده‌اش در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.خالقی ادامه داد: کبد زنده‌یاد محمود بهره‌مند‌‌نیت در بیمارستان منتصریه به مردی 64 ساله ساکن تربت حیدریه پیوند شد و به این فرد زندگی دوباره بخشید .

قرنیه‌های مرحوم محمود بهره‌مند نیز برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد و قوه بینایی را به 2بیمار نیازمند به عضو بازگرداند.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: قسمتی از پوست زنده‌یاد محمود بهره‌مند نیز به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا‌(ع) برای اهدا ارسال و به یک بیمار پیوند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟