دختر 3 ساله رفسنجانی زیر چرخ های ماشین پدرش رفت + جزئیات

دختر 3 ساله در رفسنجان در یک قدمی مرگ بود و زیر چرخ های خودروی پدرش گرفتار حادثه شد که خوشبختانه به زندگی دوباره بازگشت.

 رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان گفت: پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) جان کودک سه ساله را که زیر چرخ های ماشین پدرش رفته بود، نجات دادند.

به گزارش رکنا، دکتر"علی موسوی" امروز 11 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دختر بچه سه ساله به نام "زینب" که 29 فروردین ماه دچار حادثه شده بود با تلاش پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) احیاء و امروز به آغوش خانواده اش برگشت.

حادثه برای دختر 3 سال در رفسنجان

وی افزود: پدر این کودک نیسان داشته و غافل از دویدن فرزندش پشت ماشین بود و متاسفانه فرزندش زیر چرخ ماشین گرفتار شده است.

موسوی توضیح داد: بر اثر این حادثه ، کبد این دختربچه و پوست سر و گردنش به شدت دچار آسیب شده بود و با خونریزی شدید به اورژانس مراجعه کرده که دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب(علیه السلام) یادآور شد: با تلاش پزشک معالج این کودک آقای دکتر اسماعیل الله آبادی به همراه پرسنل بخش های اورژانس، آی سی یو 2، اتاق عمل و جراحی زنان، این کودک پس از معالجه امروز به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی اظهار کرد: خانواده ها بیشتر مواظب فرزندان نوپای خود باشند چرا که مراجعات زیادی به این مرکز داریم که متاسفانه به دلیل بی احتیاطی والدین و شرایط سنی، این کودکان دچار حادثه می شوند و علی رغم تلاش همکاران، این کودکان قربانی و متاسفانه خانواده ها داغ دار می شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟