زنده زنده سوختن یک مشهدی در پژو جزغاله شده + عکس

تصادف یک پژو ۲۰۶با گاردریل به دلایلی نامعلوم در مشهد منجر به مرگ یک شهروند و مصدومیت 2نفر دیگر شد.

 

 افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد درباره جزئیات این حادثه گفت: بامداد دیروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ گزارش یک سانحه رانندگی در میدان جمهوری اسلامی اعلام شد.

به گزارش رکنا، سرآتشیار علیرضا رحیمی افزود: با توجه به گزارش آتش‌سوزی خودرو و محبوسی چند سرنشین درون آن بلافاصله آتش‌نشانان نجاتگر از ۴ ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گفته این مسئول آتش‌نشانی با حضور امدادگران در محل مشخص شد که خودرو سواری در مسیر میدان آزادی به سمت میدان جهاد در حرکت بوده که به دلایلی نامعلوم با گاردریل پل در ابتدای ورودی میدان جمهوری اسلامی برخورد کرده و دچار حریق شده است.

رحیمی ادامه داد: همچنین مشخص شد که 3سرنشین خودرو درون آن گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله زمان مهار کامل حریق این افراد را از خودرو بیرون کشیدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به کشته شدن یکی از سرنشینان این خودرو بیان کرد 2نفر دیگر از این افراد مصدوم شده بودند که برای درمان تحویل تکنیسین‌های اورژانس شدند.

رحیمی با اشاره به تحویل صحنه به نیروهای انتظامی مستقر در محل از آغاز بررسی‌ها به منظور شناسایی علت حادثه خبر داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

محمد جواد ابوعطا

کدخبر: 683096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟