شلیک پلیس به خودروهای شوتی در ساوه

پلیس با عملیات تقیب و گریز موفق به دستگیری خودرو‌های شوتی قاچاقچیان شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” اظهار داشت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یکی از این عملیات ها، طی کنترل محور مواصلاتی ساوه به تهران یک دستگاه خودرو سواری سمند شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند و بلافاصله با هماهنگی قضائی، تمهیدات عملیاتی لازم جهت توقیف خودروی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در یک عملیات تعقیب و گریز این خودرو متوقف و تعداد ۳۴۲ تخته پتوی قاچاق کشف شد.

سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” بیان داشت: در دو عملیات دیگر، ماموران پاسگاه انتظامی طراز ناهید نیز در محور تهران به ساوه و محور ساوه به سلفچگان، دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ، تعداد ۱۷۲ عدد عینک دودی ، ۳۰۰ تخته پتو و ۶۰۰ عدد بالش خارجی قاچاق کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص سه نفر متهم طی تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با تمام توان وجدیت همواره آماده مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و از شهروندان خواست هر گونه اخبار واطلاعات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟